پسته داریس
خانه / پسته سر بسته / فروش پسته خوب سر بسته زرند

فروش پسته خوب سر بسته زرند

یک شاخصه برای کیفیت پسته، خندان بودن است اما پسته در بسته نیز علی رغم مشکلی که دارد، مغز مرغوب و خوبی را داراست، پسته سر بسته زرند نیز با قابلیت خندان شدن برای فروش عرضه می شود.
گفتنی است پسته خوب و مرغوب به وسیله کیفیت، خندانی طعم و عطر خاص خود قابل تشخیص است.
میوه ای بی نظیر از محصولات ایرانی که می بایست در سفره هر ایرانی باشد اما متاسفانه گرانی این مغز قوی و سر شار از انرژی این امکان را تمامی مردم نمی دهد.
یکی از عوامل تاثیر گذار در گرانی پسته، در بسته نبودن آن است لذا عرضه پسته در بسته نیز در صورتی که مغز کامل و با کیفیتی داشته باشد برای ارائه مناسب است و حتی بازار صادراتی خوبی هم دارد.

فروش پسته سر بسته زرند

در همین ابتدا باید این نکته را بیان کرد که هر گونه عوامل محیطی و تاثیر گذار در رشد پسته می تواند در کیفیت آن تاثیر داشته باشد و علت دهان بسته شدن پسته هم به آن بستگی دارد.
این نوع محصول بخشی از تولیدات را به خود اختصاص می دهد که در مرحله فرآوری از پسته های مرغوب جداسازی می شوند در حالی که این قابلیت را دارند به روش های مختلف خندان شوند و بیشتر کشور ها از جمله چین از متقاضیان پسته دهان نگشوده می باشد تا با فرآوری آن در کشور شان و بسته بندی بهینه علاوه بر عرضه در بازار کشورشان به صادرات آن نیز بپردازند.
با توجه به اینکه باغ پسته بیش از ۸۰ درصد سطح کشت باغی زرند را در بر دارد، این ناحیه را منطقه ای مهم در تولید پسته کشور قلمداد می کند در حالی بهترین کیفیت را دارا هستند و ما علاوه بر فروش آن در سطح ایران شاهد بازار صادراتی موفق آن هستیم.
گفتنی است در میان تولیدات انبوه پسته در این مرکز درصدی از آن به پسته سر بسته تعلق دارد که می تواند با ورد به بازار داخلی در حالی که قیمت مناسبی دارد بر سفره خانوار قرار گیرد ضمن اینکه مشتریان خارجی نیز برای آن کم نیستند لذا این محصول حتی بدون هزینه های مورد نیاز برای خندان شدن می تواند از فروش خوبی برخوردار باشد.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

پسته دهان بسته

خرید و فروش پسته سر بسته یا دهان بسته

علاوه بر پسته های خندان نموه پسته های موجود هستش که به آن دهان بسته، …

دیدگاهتان را بنویسید