پسته داریس
خانه / پسته سیرجان / فروش پسته بو داده باکیفیت سیرجان

فروش پسته بو داده باکیفیت سیرجان

آیا پسته بو داده در فرآیند مکانیزه به ثمر می رسد یا روش سنتی نیز کارایی دارد؟ با کیفیت ترین پسته بو داده سیرجان از چه ارقامی تهیه می شوند؟ آیا از فروش فوق العاده پسته شور با برند مشخص آگاهید؟
امروزه تولید مواد غذایی بر اساس سلایق مردم و علاقمندی های مربوطه صورت می گیرد لذا با بررسی پسته این مطلب آشکار می شود که این مغز با قابلیت فرآوری در اشکال متنوع بسیار خوشمزه تر شده و مشتریانی را به سوی خود جذب می کند.
پسته بو داده مشهورترین فرآورده از این مغز است که هم با پوست هم مغز خالص این تغییر را می پذیرد، تغییری که با پخت پسته و طعم دار کردنش رخ می دهد و می توان در این راستا از همه ارقام پسته استفاده کرد.
گفتنی است این خوراکی به صورت فله و بسته بندی مورد معامله است که نوع فله در زمان تحویل مورد فرآوری قرار می گیرد تا تازه به تازه وارد مراکز فروش شود.

پسته بو داده

تولید پسته بو داده در سیرجان

مراکز تولید پسته کشور برای اینکه بتوانند از پسته سود خوبی به دست آورند نیاز دارند صنایع مربوطه را اعتلا و فعالیت های خود را گسترش دهند.
با اینکه بخش اعظم پسته استحصال شده کشور به صورت خام در تجارت معامله می شود اما بازار داخلی از دو نوع محصول ویژه به طور چشمگیر استفاده می کنند و آن پسته تفت خور و خام است البته صرف نظر از دیگر فرآورده های حاصل از مغز پسته!
سیرجان مرکزی ویژه برای تولید انواع پسته ایرانی است که نقشی در بازار داخل و آن سوی مرز ایران زمین دارد و تولید صنعتی پسته را در صدر کارش قرار داده است.
البته باید اذعان کرد امروزه تولید صنعتی به دلیل ایجاد سهولت در کار و همچنین بهره مندی از پارامتر های بهداشتی بیشتر در کانون توجه است لذا امروزه پسته شور شده و مزه دار با فرآیندی کاملا مکانیزه به ثمر می رسند.
لازم به ذکر است روش های سنتی تفت پسته جریان دارد اما بسیار کمتر از گذشته می باشد از این رو اگر کسی مایل به انجام روش های سنتی باشد می تواند در منزل آن را به انجام برساند.
پسته بو داده

انتخاب بهترین پسته برای شور کردن

گفتنی است پسته شور از همه رقم پسته قابل حصول است لذا پسته های آبخندان نیز برای این امر مورد انتخابند اما پسته ای که منحصرا برای این رقم بیشتر در کشور ما و به ویژه مرکز سیرجان مورد توجه است پسته فندقی می باشد که با مغز کامل و کروی خود مناسب برای بو دادن و شور شدن شناخته شده ضمن اینکه رقمی است تجاری و در بازار رونق فروش خوبی دارد و کارخانجات نیز از این رقم بیشتر استقبال می کنند.
فروش این اقلام با فرآوری مکانیزه، دارای برند و قالب پوشش مخصوص به طور فوق العاده از طریق مراکز عرضه محصول مجازی و مراکز فروشگاهی کشور انجام می شود.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

پسته اکبری درشت

مشخصات پسته اکبری درشت اعلا سیرجان برای صادرات

مشخصات و ویژگی های پسته اکبری درشت اعلا برای صادرات که لازمه کار یک بازرگان …

دیدگاهتان را بنویسید