پسته داریس
خانه / پسته برشته / فروش فله ای پسته برشته اعلا

فروش فله ای پسته برشته اعلا

دلیل خرید و فروش فله ای خشکبار و پسته چیست؟ فروش فله ای پسته اعلا ایران به صورت برشته و … بر اساس چه المان هایی در بازار جریان دارد؟
تجارت هر نوع کالا و محصول نیازمند بازار هدف، بررسی نیاز ها و بسیاری عوامل دیگر است، باید چنین اظهار کرد که تجارت دنیای وسیع و پیچیده ای است که نیازمند هوش اقتصادی و استفاده از بستر های مناسب برای موفقیت در ان است.
در ایران زیبا نیز ما شاهد تجارت انواع کالا و محصولات در عرصه صنایع، معدن ها و کشاورزی هستیم که بازار داخلی و بین المللی را تحت تاثیر قرار داده است.
پسته و خشکبار جزو اقلام مهمی هستند که مورد توجه تجار داخلی و خارجی می باشند.

شرایط فروش فله ای پسته

در بازار خشکبار می توان شاهد ارائه آنها در قالب بسته بندی مختلف و اما عمدتا فله ای بود، این در حالیست که فروش فله این محصولات و به ویژه پسته در صادرات نیز بسیار رایج می باشد.
بزرگترین دلیلی که فروش فله ای را منجر می شود، چیست؟
چنین به نظر می رسد که خرید و فروش پسته و سایر اقلام خوراکی خشک به واسطه سفارشات انجام می پذیرد و غالبا مشتریان خارجی ترجیح می دهند پسته را فله و خام خریداری کرده و با برند و بسته بندی های مورد نظر خودشان فرآوری و ارائه نمایند.
این مساله می تواند بزگترین دلیل باشد برای صادرات فله ای خشکبار کشور اما در کشور شرایط بسته بندی هر چند محدود فراهم است و به روش های مختلف ایم کار صورت گرفته و بازار فروش مخصوص خود را دارد.
اما المان هایی که در فروش فله ای پسته نقش دارند چنین بیان می شود:
  • نوع رقم پسته
  • انس و سایز پسته
  • طریقه فرآوری
  • خندان و دهان بست
  • بسته بندی محصول
برای اینکه طعم متمایز پسته را متفاوت از همیشه چشید، برشته شده آن مورد انتخاب اغلب مردم قرار می گیرد.
برشته کردن پسته ها به منظور ترکیب با آجیل، قرار دادن در بسته بندی مخصوص (مانند سوغات) و فروش آنها به صورت فله انجام می گیرد و می توان در ترکیبات آن طعم و مزه متفاوتی را یافت که از انواع پسته و نوع اعلا و مرغوب و هم چنین درجه دو یا سه استفاده می شود البته ناگفته نماند که در انتخاب کیفیت پسته به سفارشات مشتریان عمده محصول نیز توجه می شود.
منبع: بازار پسته ایران

دیدگاهتان را بنویسید