پسته داریس
خانه / پسته خندان / صادرات پسته خندان رفسنجان

صادرات پسته خندان رفسنجان

کدام یک از انواع پسته برای صادرات مناسب تر است؟ چرا رفسنجان برای تهیه پسته و ارائه به دیگر نقاط دنیا، بهترین گزینه می باشد؟
رفسنجان ید طولانی در صادرات پسته به تمامی دنیا دارد به خصوص در ده ۷۰ و اویل ده ۸۰ شمسی، که به اکثر کشور های دنیا پسته را فرستاده است.
یک حسن بزرگ که پسته رفسنجان دارد این است که خیلی از کشور ها گواهینامه های مربوط به این شهر قابل قبول دانسته، که می تواند مشکلات صادر کنندگان را تا حدودی مرتفع کند.

کدام یک از انواع پسته برای صادرات مناسبتر است؟

پسته خندان
خود رفسنجان انواع بهترین پسته های تجاری را تولید و آماده عرضه می کند، مانند پسته های احمد آقایی و فندقی که از بهترین ارقام پسته صادراتی ایران بشمار می روند و حتی بالاترین میزان صادرات پسته از رفسنجان به این دو رقم تعلق دارد.
پسته آب خندان
پسته آب خندان نیز چند سالی است که در صادرات پسته رفسنجان مورد استفاده قرار می گیرد و عمده دلیل آن نرخ پایین این پسته است، که با میکس کردن با نوع خندان، برای صادرات به کشور های نظیر هند، چین، روسیه و آسیای میانه مناسب می باشد.
پسته دهان بسته
با تشدید تحریم و ها موارد سخت گیری اتحادیه اروپا برای مورد افلاتوکسین پسته ایران، صادرات پسته دهان بسته جایگاه خوبی را پیدا کرده و با رفع تحریم ها اکثر کشور های اروپایی و آسیای شرقی و حتی خود کشور چین این پسته را در سبد سفارشات خود قرار داده اند.

منبع: شرکت داریس

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش پسته رفسنجان

پسته يكى از آن دسته آجيل هاى پرطرفدار در بين مردم ايران و البته جهان مى باشد كه به دليل شرايط آب و هوايى خوب ايران هميشه كيفيت پسته هاى ايرانى زبان زد همه ى كشو

دیدگاهتان را بنویسید