پسته داریس
خانه / پسته بسته بندی / صادرات پسته بسته بندی کوچک به عراق

صادرات پسته بسته بندی کوچک به عراق

صادرات پسته بسته بندی کوچه به عراق معمولا به چه روشی حمل می شود؟ کدام یک از انواع بسته بندی پسته ایرانی برای صادرات به کشور عراق به خصوص منطقه خود مختار کردستان آن، مناسب می باشد؟
صادرات پسته بسته بندی ایرانی  یکی از موارد اساسی در این حوزه می باش،د که خیلی از کشور ها بخصوص آنهایی که در حوزه بسته بندی فعال نسیتند، آن را سفارش می دهند.
انواع بسته بندی های صادراتی به دو صورت انجام می گیر،د یکی فله و دیگری بسته بندی های کوچک، که برای صادرات به کشور عراق و کردستان آن کشور معمولا بیشتر کوچک ها مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت انواع پسته بسته بندی صادراتی

این نوع از بسته بندی به نسبت فله از قیمت بیشتری برخوردار است و معمولا مقدار درخواستی آنها از کیلو برای هر بسته بندی فراتر نمی رود و عمده سفارش صادراتی آنها به صورت قوطی و وکیوم می باشد.
کشور های در خواست کننده این نوع معمولا از سرانه درآمد پایینی دارند و یا ضعیف در حوزه بسته بندی هستند، مانند عراق و کردستان عراق، تاجیکستان، افغانستان و قزاقستان، پس درنتیجه می توان روی صادرات پسته بسته بندی شده از سمت ایران سرمایه گذاری کرد.
پسته های فله که مهم ترین نوع صادراتی نیز بشمار می آیند به صورت گونی های ۵۰ تا ۷۰ کیلیویی پلی پروپیلن بسته بندی می شوند، که این نوع برای تمامی کشور های درخواست کننده مورد استفاده قرار می گیرد و برای مغز های پسته از کارتن های ۱۰ تا ۱۲٫۵ کیلو به صورت شیرینگ شده بهره می برند. و به آنها صادرات پسته بسته بندی شده فله گویند.

عراق محل مناسبی برای عرضه انواع پسته بسته بندی شده صادراتی ایران در ابعاد کوچک و گرم پایین می باشد.
کشور عراق طی چندسال اخیر با توجه به درگیری ها و جنگ های داخلی و خارجی ای که درونش اتفاق افتاد، رشد و پیشرفت فناوری در آن تقریبا متوقف شده است.
این کشور یکی از تولید کنندگان پسته می باشد، که محصول کمی را تولید نموده که با توجه به کیفیت پایینی که نیز دارد، نه تنها پاسخگوی نیاز داخلی خود نبوده بلکه نیاز شدید به واردات پسته و فراورده های آن نیز دارد.
ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پسته دنیا که در همسایگی عراق واقع شده است و مناسبات تجاری زیادی با آن کشور هم دارد، می تواند بخش وسیعی از بازار پسته عراق را در اختیار خود گیرد.
با توجه به عملکرد ضعیف صنعت بسته بندی در عراق عموما صادرات پسته بسته بندی های کوچک و چند گرمی به آنجا ارسال می شود، تا بتوان آن را مسقیما در اختیار مصرف کنندگان نهایی قرار داد.
ارسال این نوع بسته بندی نه تنها برای ما سود آوری دارد، بلکه می تواند موجب ماندگار شدن نام برند های ایرانی در اذهان مصرف کنندگان نیز شود.

منبع: شرکت داریس

مطلب پیشنهادی

فروش پسته بسته بندی شده

فروش پسته بسته بندی شده صادراتی رفسنجان

فروش پسته بسته بندی شده صادراتی در رفسنجان تنوع گسترده ای دارد، این تنوع می …

دیدگاهتان را بنویسید