پسته داریس
خانه / پسته ایرانی / صادرات خلال و پسته ایرانی به هند

صادرات خلال و پسته ایرانی به هند

خلال پسته رنگ بسیار سبز و روغنی کافی و طعمی عالی دارد، این محصول یکی از محصولات صادراتی ایران به شمار می آید و یکی از بهترین فرآورده های ایران خلال پسته صادراتی محسوب می‌شود.

برای اینکه خلال پسته خریداری کنید باید میزان زیادی هزینه کنید، یعنی خلال پسته یک محصول گران قیمت به شمار می‌آید و به همین دلیل باید ویژگی‌ها کیفیت و شرایط نگهداری آن را به خوبی بدانید و درباره آن اطلاعات کسب کنید.

از خلال پسته در ایران در شیرینی پزی ها، مواد غذایی و بستنی فروشی ها استفاده می کنند حتی خانم های خانه دار نیز از آن برای تزیین برنج، شله زرد و یا شیرینی های خانگی خود بهره می برند.

خلال پسته ای کیفیت بهتر دارد که سبز تر، کشیده تر و بلند تر باشد. طعم و  روغن خلال پسته نیز تعیین کننده کیفیت و مرغوبیت آن است.

پسته و خلال پسته ایرانی با چه درجه کیفیتی تولید می شود؟ کدام نوع تولیدی آن برای صادرات به کشور های نظیر هند مورد استفاده قرار می گیرد؟مجموعه فرآوری های مربوط به پسته ایرانی با درجه کیفیت بالا و در حد عالی تولید می شود، که همین امر سبب این شده که بازار های مختلف دنیا با اینکه پسته آمریکا را در دسترس خود دارند، باز تمایل به این محصول کشاورزی ایرانی داشته باشند. کشور هند نیز یکی از مقاصد مهم صادرات پسته و فرآورده های آن است و از جمله این فرآورده ها می توان به رقم احمد آقایی سفید و خلال پسته اشاره کرد، که با درجه کیفیت بالا به این کشور فرستاده می شود. صادرات پسته و خلال پسته به کشور هند به طور معمول به صورت دریایی صورت می گیرد، که باعث کاهش هزینه های ارسالی نیز می شود.

صادرات خلال و پسته ایرانی به هند

راهنمای خرید خلال پسته با کیفیت بالا

راهنمای خرید خلال پسته با کیفیت بالاخلال پسته را یکی از فرآورده‌های پسته می‌نامند. پسته یکی از محصولات ایران است.

رنگ بسیار سبز، روغن کافی و طعم درجه یک سبب شده تا خلال پسته یکی از فرآورده های صادراتی ایران به شمار رود و به تمام کشورهای دنیا صادر گردد.

در اینجا برای خریداران محترم تعدادی راهنمایی برای انتخاب یک خلال پسته با کیفیت ارائه می‌شود.

کیفیت خلال پسته به پسته اولیه آن ارتباط دارد.

یک خلال پسته خوب، سبز و سالم است.

خلال پسته ای را به عنوان یک خلال پسته درجه یک و مرغوب می شناسند که رنگش سبز تر، کشیده تر، بلندتر و بدون هرگونه پوسته گل دار مغز پسته و یا هر گونهضایعات مثل پوست پسته یا چیزهای دیگر باشد.

اگر یک لکه سیاه یا قهوه ای رنگ روی خلال پسته دیدید این نشان‌دهنده آن است که آن خلال پسته خیلی با کیفیت نیست و ممکن است تلخ باشد.

یکی از بهترین پسته های ایران پسته قزوین می باشد که رنگش سبز و روغن خوبی هم دارد.

موارد استفاده خلال پسته

موارد استفاده خلال پسته خلال پسته یکی از محصولات بسیار خوشمزه ی صادراتی ایرانی می باشد. موارد استفاده از خلال پسته متعدد می باشد که در اینجا به بحث درباره تعدادی از آنها پرداخته می شود.

پسته با رنگ سبز پر رنگ برای تهیه خلال پسته بسیار مناسب تر است و پسته هایی که روی آنها کمی قهوه ای یا زرد شده اند، مزه خوبی ندارند.

خلال پسته یکی از فرآورده‌های اصلی پسته می باشد و در صنایع شیرینی پزی، صنایع غذایی و تولید انواع بستنی های خوشمزه مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصولات همچنین به کشورهای دیگر نیز صادر می شود و از این طریق برای کشورمان ارزآوری می‌کنند.

از آنجایی که پسته یکی از فرآورده های بسیار گران قیمت است و در جهان نیز خواستاران بسیار زیادی دارد، میتوان با صادرات پسته رونق اقتصادی بسیار زیادی برای کشور به وجود آورد.

صادر کنندگان خلال پسته در ایران

صادر کنندگان خلال پسته در ایرانصادرات خلال پسته یکی از کارهایی است که به وسیله آن می توان درآمد بسیار خوبی را کسب نمود. قیمت هر کیلو خلال پسته صادراتی ایران که در بازار جهانی

برای فروش به کشورهای مختلف عرضه می شود چقدر است.

پسته ایرانی یکی از خوشمزه ترین انواع اقسام پسته است که در هیچ جای جهان نمی توان مانند آن را به دست آورد.

زیرا ایران دارای آب و هوایی می باشد که پسته آن بسیار خوشمزه تر از پسته هایی است که در قسمت های دیگر کشت می شود.

از این‌رو صادرات آن برای کسانی که میخواهند این کار را انجام دهند کار آسانی است. زیرا پسته ایرانی مشتریان بسیار بسیار زیادی دارد، که حاضرند پول بسیار خوبی را برای داشتن آن بپردازند.

در حال حاضر پسته ۲ استان کرمان و قزوین بسیار مرغوب است و برای صادرکنندگانی که قصد صادرات خلال پسته را دارند بسیار مناسب می باشد.

فروش خلال پسته در وزن های متنوع

فروش خلال پسته در وزن های متنوعخلال پسته چگونه بسته بندی می شود و در چه وزن هایی برای فروش در بازار به مشتریان عرضه می شود؟

خلال پسته صادراتی چه فرقی با پسته هایی دارد که در بازار برای فروش دیده می شوند؟

بسته بندی پسته یکی از کارهایی است که در ایران به خوبی انجام نشده و جای کار بسیاری دارد. بسته بندی باعث می شود تا محصول بهتر توسط مشتریان دیده شود، و در نتیجه کسانی که هنوز با پسته ایرانی آشنایی ندارند، رغبت پیدا کنند که از آن استفاده کرده و آن را بچشند.

بسته بندی هرچه زیبا تر و شکیل تر باشد و میزان وزن کمتری از پسته را شامل شود بهتر است، زیرا در این صورت سود بیشتری را برای تولید کننده به همراه می آورد.

در بازار ایران پسته معمولا به صورت فله ای برای فروش عرضه می شود و مردم نیز بیشتر تمایل دارند تا آن را کیلویی خریداری کنند زیرا ارزان‌تر و مقرون به صرفه تر 

برایشان خواهد بود.

طرح های مختلف خلال پسته

طرح های مختلف خلال پستهیکی از کاربردهای بسیار زیبا و قشنگ خلال پسته که توسط بانوان خوش ذوق و خوش سلیقه ایرانی بسیار دیده می شود، استفاده از خلال پسته برای تزیین غذاهای مختلف می باشد.

آنها با طرز تهیه خلال پسته روی برنج و همچنین شله زرد را بسیار زیبا و چشم نواز تزیین می کنند.

اما ایا خلال پسته را باید تفت داد تا از آن به عنوان یکی از تزیینات روی برنج یا شله زرد استفاده نمود.

تفت دادن خلال پسته سبب می شود که طعمی بسیار بهتر پیدا کند، اما مزه خام آن نیز بسیار دلچسب است و هر کس با توجه به سلیقه خود می تواند همان گونه که دوست دارد از خلال پسته استفاده کند.

قیمت خلال پسته در ایران چگونه است؟

قیمت خلال پسته در ایران چگونه است؟خلال پسته یکی از فرآورده های پسته به شمار می آید که در ایران تولید آن صورت می پذیرد. ایرانیان با چه قیمتی می توانند از خلال پسته مرغوب و باکیفیت کشور خودشان استفاده کنند.

در واقع خلال پسته یکی از محصولاتی است که در ایران بسیار لوکس و گران قیمت به شمار می آید. از آنجایی که اکثر مردم ایران از لحاظ اقتصادی در سطح متوسطی هستند و درآمد نسبتاً بالایی ندارند نمی توانند هر وقت که دلشان خواست از خلال پسته استفاده کنند.

به همین دلیل فروش داخلی خلال پسته در ایران خیلی بالا و چشمگیر نیست. در واقع قیمت هر کیلو خلال پسته در ایران برای عموم مردم گران به شمار می آید.

به همین دلیل از خلال پسته بیشتر بر به منظور موارد مصرف صادراتی استفاده می شود.

چه نوع پسته هایی برای خلال کردن مناسب ترند؟

چه نوع پسته هایی برای خلال کردن مناسب ترند؟آیا از هر پسته ای میتوان برای تولید خلال پسته استفاده کرد؟ پسته ای که می خواهیم از آن برای تولید خلال پسته استفاده کنیم باید چه ویژگی ها و خاصیت هایی داشته باشد.کیفیت خلال پسته به چه چیزی بستگی دارد.

برای تولید یک خلال پسته بسیار خوب و مرغوب که کیفیتی بسیار بالا و همچنین طعمی دلچسب داشته باشد باید از پسته های کاملا سبز استفاده کرد زیرا اگر پسته قهوه ای بوده یا لکه سیاه داشته باشد، پسته مرغوب و باکیفیتی نیست و مزه خلال آن نیز کمی تلخ خواهد بود.

یکی از انواع پسته هایی که برای تولید خلال پسته بسیار مناسب است پسته قزوین می باشد. زیرا رنگ آن بسیار سبز اسو طعم و روغن خیلی خوبی دارد.

فروش خلال پسته قزوین توسط سایت های اینترنتی و فروشندگان خشکبار در تهران انجام میشود.

تهیه ارزان ترین خلال پسته ها

تهیه ارزان ترین خلال پسته هاچه راهی وجود دارد تا بتوان خلال پسته را که محصولی بسیار گران قیمت و لوکس در ایران به شمار می‌آید با ارزان ترین قیمت تهیه و خریداری نمود.

قیمت خلال پسته در ایران گران به حساب می آید اما با این حال باز هم صادرات آن سود بیشتری نسبت به فروش آن در داخل کشور دارد.

برای کسانی که در ایران هستند و می‌خواهند تا خلال پسته را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنند، راه های مختلفی وجود دارد مثلا می‌توانند به قزوین رفته و در آنجا خلال پسته را خریداری کنند اما از آنجایی که هزینه رفت و آمد به قزوین کم نیست

خرید اینترنتی خلال پسته مقرون به صرفه تر و ارزان تر به نظر می رسد.

از طریق سایت‌های اینترنتی امکان استعلام قیمت روز خلال پسته و همچنین قیمت خلال پسته در بازار وجود دارد.

نمایندگی فروش و پخش خلال پسته در کشور

نمایندگی فروش و پخش خلال پسته در کشورآیا امکان خرید پودر پسته و دستگاه خلال پسته در ایران از طریق نمایندگی های فروش و پخش خلال پسته در کشور وجود دارد.

نمایندگی ها به آسانی هر محصولی را در اختیار خریداران قرار می دهند، مثلا شما به راحتی می توانید خلال پسته، پودر خلال پسته، مغز پسته یا دستگاه خلال پسته را از نمایندگی های پخش آن و از طریق سایتهای اینترنتی که به صورت آنلاین در حال پخش محصولات هستند خریداری کنید.

از طریق سایت‌های اینترنتی استعلام قیمت خلال پسته و حتی قیمت خلال پسته امروز برای هر کسی که در هر جایی از ایران زندگی می کند کاری بسیار آسان و در دسترس شده است.

همچنین کشاورزان نیز می توانند تا با استفاده از این امکان فروش خلال پسته قزوین را به راحتی انجام دهند.

بنابراین نمایندگی ها به راحتی می توانند خریداران و فروشندگان را به یکدیگر مرتبط نمایند.

خواص استفاده از خلال پسته

خواص استفاده از خلال پسته خلال پسته خواص بسیار فراوانی دارد اما برای استفاده از خلال پسته  ابتدا باید آن را تهیه کنید. اما تهیه خلال پسته چون باید پوست آن را جدا کنید کار آسانی نیست و هرکسی از عهده آن برنمی‌آید.

پسته دارای خواص بسیار زیادی هم می باشد که برای انسان و خوردن آن خالی از فایده نیست که برخی از آنها عبارتند از: 

مغز پسته خون ساز است و برای مبتلایان به کم‌خونی بسیار مناسب است.

پسته سبب تقویت نیروی جنسی میشود.

اگر می خواهید مغز و ذهن تان را تقویت کنید حتما پسته بخورید.

در این مطلب آموزش می دهیم که چگونه پوست پسته را جدا کنیم.

قبل از اینکه پسته برسد به راحتی می توان پوست استخوانی آن را از مغز پسته جدا کرد و آن را به دو لپه تقسیم کردو سپس لپه ها را خلال کرد.

اما وقتی در اثر تابش مستقیم نور خورشید رنگ سبز خودش را از دست میدهد و زرد میشود دیگر نمی توان به راحتی آن را دو پوسته کرد.

برای این کار ابتدا باید مغز پسته را از پسته خشک جدا کرد و سپس برای پوست کندن مغز باید آنها را در یک ظرف آب در حال جوش بریزید و به مدت یک تا دو دقیقه بگذارید تا در آن بجوشد.

لازم به ذکر است که توجه داشته باشید اگر پسته زیاد در آب بماند نرم شده و رنگ آن زرد میشود.

خلال پسته یکی از فراورده هایی است که در جلوگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی بسیار موثر است، همچنین می‌توانید از آن برای آرامش و تنظیم ضربان قلب خودتان کمک بگیرید، یا اگر کلسترول بد دارید با خوردن پسته آن را کاهش دهید.

عرضه بدون واسطه خلال پسته در کشور

عرضه بدون واسطه خلال پسته در کشورهمواره خرید بدون واسطه برای خریداران مقرون به صرفه تر است زیرا می توانند تا خلال پسته ای بسیار با کیفیت را با قیمتی ارزانتر خریداری کنند. اما چه مرکزی برای عرضه بدون واسطه خلال پسته در کشور وجود دارد.

خلال پسته توسط فروشندگان مختلفی در بازار برای فروش عرضه می شود اما برای خریداری که میخواهد خلال پسته را بدون واسطه خریداری کند چه راه حلی وجود دارد. چگونه بفهمد که این فروشنده خاص محصول را بدون واسطه عرضه می کند.

به طور معمول سایت های اینترنتی به طور مستقیم بابا تولیدکنندگان محصولات در ارتباط هستند و خریداران با جستجو در اینترنت می‌توانند قیمت‌های فروشندگان مختلف را با هم مقایسه کنند و با خرید های جزئی از هر یک کیفیت محصولات آنها را با یکدیگر مقایسه نمایند تا متوجه شوند کدام فروشنده قیمت ارزان تر و کیفیت بالاتری ارائه می دهد.

مراجعه به سایت های اینترنتی به خریداران کمک می‌کند تا درباره ی قیمت خلال پسته قزوین، خشكبار يعقوب، قیمت خلال پسته در بازار و یا حتی طرز تهیه پودر پسته اطلاعات کافی به دست آورند.

کارخانجات خلال پسته در کشور

کارخانجات خلال پسته در کشورکارخانجاتی که در داخل کشور برای تولید انواع خلال پسته در حال فعالیت هستند باید چه استانداردهایی را برای تولید یک خلال پسته صادراتی مرغوب رعایت کنند.

خلال پسته صادراتی باید حتما از پسته های تازه تهیه شود. استفاده از محصولات قدیمی خیلی سریع در هوای آزاد و یا در مجاورت نور و حرارت تغییر رنگ میدهند و بوی بدی از خود خارج می کنند. خلال ها باید رطوبت کافی داشته باشند یعنی نباید خیلی زیاد رطوبت داشته باشند و نه خیلی کم، تا محصول کیفیت خود را در مسیر طولانی حمل و نقل حفظ کند.

کارخانجات پس از تولید خلال پسته در داخل کشور باید بتوانند محصول تولیدی خود را به بهترین شکل ممکن در بازار عرضه کنند، تا در هر مغازه ای بتوان خلال پسته ی آن ها را پیدا کرد.

همچنین صادرات محصولی مانند خلال پسته شرایطی دارد که اگر کسی می خواهد در این بازار وارد شود، باید حتما از تمامی آن ها اطلاعات کافی داشته باشد، تا در این کار با مشکلی واجه نشود.

قیمت خلال پسته ای که در بازار عرضه می شود نیز برای خریداران بسیار مهم است، بنابراین کارخانجات باید تا جایی که امکان دارد، هزینه های تولید خود را کاهش دهند.

مطلب پیشنهادی

صادرات بهترین پسته ایرانی

قیمت بهترین پسته در بازار خرید و فروش با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می گردد که از مهم ترین آن ها می توان به کیفیت و شرکت عرضه کننده آن اشاره کرد. نرخ قیمت

دیدگاهتان را بنویسید