پسته داریس
خانه / پسته قرمز / خرید پسته قرمز و ارگانیک قزوین

خرید پسته قرمز و ارگانیک قزوین

پسته های بومی و محلی قزوین کدامند و آیا در این ناحیه برای کشت پسته ارگانیک سرمایه گذاری شده است؟ برای خرید قرمز پسته قزوین به صورت عمده چه اقدامی باید انجام داد؟
سراغ پسته ایرانی را می توان از شهر های مختلفش گرفت و قزوین یکی از آن مراکزی است که توانسته موفقیت های چشمگیری را در پرورش این محصول به دست آورد در حالی که به جدیدترین روش های کشاورزی نیز توجه می شود و توانسته گام هایی را در تولید پسته ارگانیک بردارد.

پسته قزوین

ارقام پسته بومی قزوین

می توان چنین ابراز کرد که قزوین از موفق ترین شهر هایی که فعالان کشاورزی آن در تولید پسته پیشرو هستند و با آنچه که موفقیت را به ثمر آورد ارج می نهند، این استان با آب و هوای متفاوت خود توانسته باغات پسته را از مناطق اصلی اش آورده و در خود جای دهد و اکنون شاهد تولید ارقام تجاری و بومی پسته در آن منطقه هستیم در حالی که دارای مقام کشوری است و می تواند پسته ارگانیک تولید کند.
از مزیت ویژه پسته های ارگانیک که امروزه مورد توجه است و بسیار تلاش می شود کشاورزی را به طور کامل به آن سمت و سو کشاند، عدم استفاده از هر نوع کود شیمیایی و حیوانی و سموم مختلف در زمان داشت است.
چنین محصولاتی بی شک تایید شده و مطمئن اند و برای سلامت بدن بسیار مفید می باشند.
پسته های بومی قزوین را می شود با نام های محلی شان چنین دسته بندی کرد:
  • پسته شمشیری
  • کال خندان
  • بقالی و بادامی
  • پسته قرمز و سفید
پسته قزوین

پسته قزوین در چرخه بازار

همانطور که در بالا هم اشاره شد قزوین انواع مختلف پسته را علاوه بر موارد مشهور و نام آشنا تولید می کند و ما در بازار فرآورده های مختلف آن را می بینیم که با نام مخصوص بومی اش در معرض فروش قرار گرفته است، این اقلام به ویژه پسته قرمز و آنچه ارگانیک تولید شده بازار خوبی دارند.
پسته ارگانیک در پوشش صادراتی مختلف راهی بازار فرامرزی می شوند و ممالک بسیاری در دنیا از طالبان آن هستند، قرمز پسته هم به دلیل متمایز بودنش مورد توجه قرار می گرد و حتی صادر می شود.
تجار می توانند در ارتباط با تامین کنندگان محصول که در نمایندگی ها فعالند به خرید عمده فله و بسته بندی بپردازند و به هر میزان سفارش پاسخ داده می شود.
این سفارشان می توانند بازار ایران را در بر گیرند و هم به کشور های مختلف ارسال شوند.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

پخش عمده پسته قرمز

خلاصه (اجباری) پخش عمده مدل های مختلف پسته های قرمز تولید شده به بازار های …

دیدگاهتان را بنویسید