پسته داریس
خانه / پسته رفسنجان / خرید پسته عمده رفسنجان از کشاورز

خرید پسته عمده رفسنجان از کشاورز

خرید پسته عمده از شهرستان رفسنجان به صورت مستقیم از کشاورز در انتها می تواند به نرخ مناسب برای مشتریان منجر و همچنین واسطه های بی مورد در آن حذف شود.

خرید پسته عمده مزایای زیادی دارد، اولین و مهترین آن نرخ مناسب و یکدست بودن پسته است، که مخصوصا برای صادرات که یکدست بودن پسته اهمیت زیادی دارد. درباره شهر رفسنجان باید گفت که این شهر بزگترین تولید کننده پسته در دنیا و همچنین بزرگترین جنگل مصنوعی دنیا به بابت درختان پسته است و انواع ارقام تجاری پسته در این شهر تولید و برداشت می شود.

خرید پسته عمده معولا حول ۵ رقم اثلی تجاری انجام می گیرد که این اقلام شامل پسته اکبری، کله قوچی، فندقی، بادامی، احمد آقایی است و همچنین انواع مغز پسته و خلال پسته.

در پسته، حال حاضر آنچه اهمیت دارد، تزدیکی نرخ آن به نرخ جهانی پسته است، که بتوان بازار پسته صادراتی را که بیش از ۸۰ درصد تولیدات این محصول کشاورزی است، را نگه داشت.

خرید پسته عمده از رفسنجان یک حسن دارد و آنهم برند بودن محصول این شهر است، به طوریکه وقتی گواهینامه های مربوط به پسته در مورد صادرات از رفسنجان صادر شود، خیلی از کشور های مقررات خود را آسان تر می گیرند تا گواهینامه ها از شهر های دیگر صادر شود.

 

خرید پسته عمده از کشاورز

خرید پسته عمده از کشاورز مهمترین خوبی که دارد، قیمت مناسب آن است و برای خیلی از مشتریان این اهمیت دارد، که پسته ای را که می خواهند خرید نمایند، مستقیم از کشاورز باشد.

اما این موضوع یک ایراد دارد که اولین آن این است، که معمولا کشاورزان همه انواع پسته را کمتر می توانند، برداشت کنند و همچنین مقدار تناژ بالا را هم یک جا ندارند، پس می توان این مشکل را از طریق شرکت های بازرگانی پسته در رفسنجان حل نمود، تا انواع ارقام پسته ایرانی را با مترین واسطه بین کشاورز و مشتری و همچنین با کیفیت یکدست تهیه نمود.

خرید پسته عمده از کشاورز

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش پسته رفسنجان

پسته يكى از آن دسته آجيل هاى پرطرفدار در بين مردم ايران و البته جهان مى باشد كه به دليل شرايط آب و هوايى خوب ايران هميشه كيفيت پسته هاى ايرانى زبان زد همه ى كشو

دیدگاهتان را بنویسید