پسته داریس
خانه / پسته خنجری / بازار پر بار پسته خنجری با مناسبترین قیمت

بازار پر بار پسته خنجری با مناسبترین قیمت

آیا می دانید پسته خنجری به عنوان پسته اصیل دامغان بازار پر باری دارد؟ با در نظر گرفتن اینکه پسته خنجری اعلا و با کیفیت است، چگونه مناسبترین رنج قیمت را می گیرد؟
خرید اقلام خوراکی به قیمت ارزان آن هم با برترین ویژگی ها و ارزش غذایی مثال زدنی مانند پسته برای همه مردم اهمیت دارد و تاجران بسیار بیشتر به این مساله توجه دارند.
برخی ارقام پسته ایرانی که مهم و تجاری هستند از قیمت بالاتری برخوردارند و همه فرآورده های آن در بازار گرانقیمت ظاهر می شوند.
اما ما می خواهیم پسته های بومی و رقم های خاص دیگری که با کیفیتی اعلا به تولید می رسند را معرفی کنیم، یک نمونه عالی، پسته خنجری است که به دامغان تعلق دارد و همانطور که می دانید دامغان تولید کننده بهترین پسته های ایران است که طعم مطلوب و پر چرب بودنش شهره می باشد.

بازار پر بار پسته خنجری دامغان

پسته خنجری با ویژگی دیرگلی به عنوان زود رسترین میوه پسته در ایران است به طوری که میوه ها در همان ابتدای مرداد رسیده و بازار را در اختیار خود می گیرد به همین ترتیب می توان شاهد حضورش به عنوان اولین محصول پسته حاصل شده، بود که به صورت تازه به تازه و حتی با پوست بود طرفدارانی دارد.
قیمت پسته خنجری
شناخت پسته خنجری با ویژگی های زیر میسر می باشد:
  • سر میوه با پوستی کوتاه همراه است.
  • دارای رنگ پوست سبز و خاکستری در هم آمیخته می باشد.
  • پوست سختی به رنگ کرمی دارد که با تیرگی همراه است.
  • پسته خندانی است که در رده پسته های کشیده قرار می گیرد.
گفتنی است پسته خنجری در زمره بادامی ها خودنمایی می کند اما بخش انتهای لبه های پسته حالت برگردانی شبیه خنجر دارد که نام خنجری را به خود گرفته است.
با توجه به این که این رقم پسته وجه تمایز خاصی با پسته بادامی معروف ندارد لذا شاهد عرضه آن به صورت مخلوط شده با آن نیز هستیم.
از این رو بازار به صرفه و ارزانی دارد با وجود اینکه از کیفیتی عالی و طعمی بی همتا بهره می برد لذا می تواند بهترین انتخاب برای ترکیب آجیل و استفاده های متنوع دیگر باشد.
شایان ذکر است همواره نام و برندی خاص قیمت و ارزشی مضاعف می یابند و این برای خوراکی ها هم صدق می کند بر همین اساس پسته های برند کشور مانند کله قوچی و … با تمامی فرآورده هایشان ارزش بالایی دارند لذا برای خرید با مناسبترین قیمت سایر ارقام پسته، همچون خنجری دامغان بهترین انتخاب می توانند باشند ضمن اینکه صادرات آن نیز خوب است و کشور های بسیاری از مستقبلین هستند.
منبع: بازار پسته ایران

دیدگاهتان را بنویسید