پسته داریس
خانه / دسته‌بندی نشده / اعطای نمایندگی پسته فله ای

اعطای نمایندگی پسته فله ای

آیا می شود روند داد و ستد پسته فله ای را به نحوی دیگر دچار تحول کرد؟ آیا اعطای نمایندگی می تواند صدور پسته فله را متوقف و آن را در قالب دیگر و با ارزشی افزون همراه سازد؟
حتما می دانید که در گذشته چندان به امر صادرات توجه نمی شده لذا اقدامات مثبت ناچیزی صورت گرفته اما فی الحال هم مهم است هم در اقتصاد نقش اول را دارد.
پسته شاید مهمترین کالای صادر شونده در حیطه کشاورزی باشد اما آن همچنان به روش سنتی ارسال فله ای را شاهد است در حالی که برخی ممالک آن را از ایران خرید کرده و با فرآوری مجدد با نرخ چند برابر به فروش می رسانند، پس چرا خود ایران نباید عامل این اقدام باشد؟
گفتنی است به یکباره نمی شود تغییری شگفت را در این حوزه شاهد بود بلکه باید آرام آرام همکاری و تعامل با دنیا آغاز و به سفارش مصرف گرایان این حوزه ارزش نهاده شود لذا غالبا داشتن یک نمایندگی متخصص، کارساز است چرا که هم باید فعالیت داخلی داشته باشد و هم در برون مرز ها استقرار یابد.
بنابراین اعطای مجوز به یک فرد کارشناس و ایجاد کنش تجاری خوب فروش پسته فله ای را دگرگون کرده و آن را با شکل دیگر و بسیار کار آمد به دنیا معرفی می کند.

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز پسته بسته بندی شده

خرید پسته ومغز پسته از مغازه های آجیل فروشی به صورت بسته بندی یا فله ممکن است. پسته یکی از انواع آجیل و خشکبار است که مصرف آن در بین ایرانیان از قدمت زیادی برخو

دیدگاهتان را بنویسید